Jste zde

Audit obrázků: Jak pracovat s výsledky a opravit chyby v obrázcích

Opravte chybné obrázky ve vašem e-shopu, splňte podmínky reklamních systémů a efektivně prodávejte váš výrobek na různých inzertních kanálech.

audit_produktovych_obrazku


Bezchybné a kvalitní produktové obrázky hladce dostanou e-shop do inzerci různých reklamních systémů. Díky Auditu obrázků zjistíte, které z fotek mají nízkou kvalitu, nevyhovující pozadí pro zbožové srovnávače, nebo nezodpovídající počty alternativních obrázků podle parametrů a mnohé další. 

Jak začít s Auditem obrázků

Přístup k němu je velmi jednoduchý, bez registrace a úplně zdarma. Následujte tento postup a získejte výsledky do 24 hodin:

  • Klikněte na www.audit-obrazku.cz
  • Vložte URL adresu vašeho feedu
  • Vyberte si z 25 reklamních systémů, pro které chcete audit provést
  • Zadejte e-mailovou adresu, na kterou vám pošleme výsledky

To je všechno. Za méně jako jeden den dostanete rozpis chyb ve vašich produktových obrázcích rozdělený na problémy, varování a doporučení. Toto rozdělení určuje závažnost chyb.

reklamni_systemy

Dostupní reklamní systémy.

👉 TIP

Feed je možné auditovat pro víc reklamních systémů naráz. Ve výsledcích si následně vyfiltrujte, pro který z nich chcete vidět výsledky.

filtr_auditu_obrazku

Jednoduchá filtrace reklamních systémů.

Problémy, varování, doporučení 

Podívejte se na ukázku rozpisu chyb, které dostanete na váš e-mail a přečtěte si, co jednotlivé stupně závažnosti znamenají.

audit_obrazku_produktu

Ukázky výsledků naleznete na stránce Auditu obrázků.

Problémy představují nejzávažnější chyby na straně e-shopu. Jejich důsledkem bude vaše inzerce na zbožových srovnávačích zamítnutá. Do této kategorie patří chybějící obrázky a nedostupné obrázky.

Varování jsou v pořadí druhou nejzávažnější kategorií. V různé míře limitují možnosti inzerce a mohou vést k tomu, že se váš produkt do inzerce nedostane. Patří sem nesprávné rozměry obrázků v pixelech, nepovolené znaky v URL adrese obrázku, nepodporovaný formát obrázku, vodoznaky a příliš velký počet alternativních obrázků a další.

Doporučení jsou nejméně závažná. Nepředstavují překážku v inzerci, jejich zohledněním však dokážete vylepšit kvalitu obrázků a zatraktivnit tím vaše produkty.

👉 TIP

Přehled požadovaných parametrů různých reklamních systémů najdete v článku Ideální parametry pro produktové obrázky.

Podívejte se na detail každé chyby

V rozpisu se dá rozkliknout detail každé chyby. U všech najdete stručný popis a návod na řešení krok po kroku. Pro automatické a hromadné odstranění chyb a doplnění úprav v produktových obrázcích doporučujeme naši aplikaci Feed Image Editor

detail_chyb

Zobrazení detailu každé chyby.

Vyexportujte si CSV s výpisem chyb

Jednou z vychytávek Auditu obrázků je možnost exportu do CSV, kde najdete seznam produktů s chybami. V případě kratšího záznamu můžete chyby opravit ručně. Pokud je seznam delší, pomocí ID produktů vytvořte v MERGADO Editoru produktový výběr a dále s obrázky pracujte ve Feed Image Editoru. Tímto způsobem všechny chyby opravíte hromadně a automaticky.

export_CSV

Vyexportujte si CSV.

Další možnosti, jak pracovat s výsledky Auditu obrázků

Výsledky jsou u nás uložené po dobu 14 dní. Pomocí unikátního linku se dají během dvou týdnů sdílet. Pokud jste e-shopař, využijte to jako podklad pro agenturu, nebo člověka, který se vám stará o technickou stránku e-shopu. Pokud jste agentura, jednoduše výsledky přesdílíte s vašimi kolegy, nebo klienty.

Není vám něco jasné? Bookněte si online konzultaci zdarma s product ownerem Markem Daňkem, nebo nám napište e-mail na support@feedimageeditor.com. Rádi vám při zdokonalování vašich produktových obrázků pomůžeme. 

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.