Kvalitní produktové obrázky zlepšují představu o produktu a vyvolávají dojem profesionálního přístupu. Jednoduše řečeno, přitáhnou pozornost zákazníků. Dnes si ukážeme, jak se vypořádat s obrázky, které nejsou dostatečně ostré, obsahují glitch nebo jsou rozmazané jiným způsobem. Je to jeden z posledních kroků k tomu, aby váš image feed byl v krásném novém kabátu.
Čemu se vyhnout
Produkty bez obrázků jsou jednou z nejhorších chyb, které mohou nastat. Takové produkty by měly být dočasně skryté, dokud jim obrázky nedoplníte. Doporučujeme neupozorňovat na to, že vám produktové obrázky chybí. Srovnávače zboží nepřijímají náhrady za vizualizaci zboží, a proto ho na nich nebudete moct inzerovat.
Na první pohled je na tomto obrázku jasné, o jaký produkt jde a nic mu nechybí. Když se na něj podíváte lépe, zjistíte, že detaily jako písmo na produktu a obalu nejdou přečíst a že obrázek je mírně neostrý. Zákazník by si mohl chtít obrázek přiblížit zoomem, to však nejde. Proto si dejte záležet, aby byl dostatečně kvalitní.
Celý produkt působí příliš přesvětleně a jeho kontury jsou nejasné. Je to jeden z ukázkových příkladů toho, že i obrázek s vyšším rozlišením nemusí být automaticky kvalitní. Zároveň je to také dobrou ukázkou toho, že každý člověk má standardy kvality nastavené někde jinde – možná právě vám se zdá, že s tímto obrázkem je všechno v pořádku. To však neznamená, že část vašich zákazníků to vnímá stejně. Musíte počítat s tím, že někteří lidé mají nastavenou laťku vysoko a přizpůsobit se raději vyšším požadavkům na kvalitu. Tímto zlatým pravidlem rozhodně jenom získáte.
Inzertní kanály a srovnávače u produktových obrázků požadují bílé pozadí. Problém je, když chcete inzerovat produkty, které mají bílou barvu. I kvalitní obrázek může budit dojem, že je produkt nejasný a jeho kontury nemusí být dobře viditelné. Proto doporučujeme změnit kontrast obrázků, aby víc vynikly.
Ve zmenšených náhledech může tento obrázek vypadat v pořádku, ale v detailu produktu nepředstavuje to, co by zákazníky přesvědčilo si ho koupit.
V případě vysoce kvalitních obrázků může nastat to, že obsahují glitch. Zřejmě se chyba stala při jeho samotné tvorbě, nebo při exportu z grafického editoru. Je to další chyba, na které si musíte dát pozor.
Jak tyto problémové obrázky odhalit ve vašem image feedu?
Dobrou zprávou je, že Feed Image Editor nabízí nástroje na odhalení chyb na jednom místě. I dnes využijeme k vyhledání problematických obrázků jeden z produktových filtrů.
1. V sekci Produkty zvolte podsekci Kvalita obrázků.
2. V poli Stav vyberte Není v pořádku a potvrďte tlačítkem Filtrovat.
Ve vyfiltrovaném sezname máte možnost v náhledech změnit stav obrázku, pokud se vám zdá, že není dostatečně kvalitní. O konečné podobě a nastaveném standardu kvality vždy rozhodujete vy. Doporučujeme myslet na to, že vždy se najde někdo, kdo má vyšší standardy.
Podobně jako tomu je při hodnocení vodoznaků, vylepšujete každým vlastním hodnocením filtrování nekvalitních obrázků. Proto doporučujeme používat vlastní hodnocení.
Za posledních několik týdnů jsme si ukázali velké množství chyb, které mohou postihnout produktové obrázky, a také návody na to, jak je napravit. Jsme přesvědčení o tom, že pokud jste jim věnovali pozornost, zaujmou vaše produkty více zákazníků a přinesou vám více konverzí. V posledním článku, který nás čeká příští týden, vám prozradíme pár posledních tipů. Připomeneme si zároveň ty nejdůležitější zásady pro lepší produktové obrázky. Máte se na co těšit.
Přidat komentář