I když máte element IMGURL při všech produktech vyplněný, neznamená to, že se budou produktové obrázky zobrazovat. Mohou se u vás vyskytnout chyby: stránka nebyla nalezena, na stránku nemáte přístup anebo je s ní jiný neznámý problém. Podívejme se spolu na to, co se za těmito chybami skrývá a jak je napravit.
V předešlém článku jsme si ukázali, jak odhalit produkty, u kterých vám chybí obrázky a několik způsobů, jak je doplnit. To byl však jen první krok. Ani fakt, že už máte obrázky u všech produktů, ješte neznamená, že se budou i zobrazovat. Různé chyby se totiž mohou vyskytnout i na straně webového serveru, na kterém se nachází váš e-shop.
Co se skrývá za stavovými kódy a jak je odhalit
403 Forbidden – server odmítl odpovědět na váš požadavek o zobrazení stránky, například kvůli omezení na konkrétní IP adresy
404 Not Found – požadovaná stránka nebyla nalezena; adresa obrázku ve feedu se nezměnila, ale obrázek už se na ní nenachází (například při přechodu na novou verzi e-shopového systému)
500 Internal Server Error – při zpracování požadavku došlo k nespecifikované chybě na straně e-shopu, nebo serveru
1. Všechny stavové kódy odhalíte v sekci Produkty pomocí filtru Stavový kód.
2. Vyberte jednu z možností a potvrďte tlačítkem Filtrovat.
3.V případě, že si tento seznam potřebujete uložit, máte možnost ho vyexportovat tlačítkem Exportovat.
Věnujte se opravám technických chyb. Pokud si v této technické oblasti nevěříte, obraťte se na správce vašeho webu či na externistu. Až všechny odhalené chyby napravíte, pomocí Feed Image Editoru máte možnost dočasně nezobrazovat produkty ve vašem e-shopu. Tuto možnost najdete v Nastaveních, v podsekci Skrývání produktů.
Držíme vám palce, abyste všechny chyby vyřešili. Příště si povíme, jak odhalit produkty, při kterých se obrázky nezobrazují z důvodu, že soubor, na který URL adresa odkazuje, není obrázek.
Přidat komentář