Ve Feed Image Editoru nově můžete do produktových fotografií vkládat elementy a graficky je upravovat. To všechno hromadně, pro zvolené výběry produktů. Pojďme se podívat, jak na to.
Co jsou dynamické prvky
Dynamické prvky jsou ty, které mění svoji podobu podle potřeby. K vybraným produktům (přes výběr v Mergadu) přidáte jeho grafickou podobu, která odpovídá vašim představám. Jeho hodnota se bude měnit podle hodnot v XML. Díky tomu budou vaše reklamy stále aktuální.
Jak nastavit dynamické prvky
- Udělejte výběr produktů v Mergadu (např. výprodej).
- Přejděte do Feed Image Editoru.
- Vytvořte novou šablonu.
- Zvolte, na který výběr ji chcete aplikovat.
- Za produktovými fotkami můžete změnit barvu pozadí, velikost fotografie, apod.
- V seznamu tvarů zvolte Feed element.
- Upravte grafické zobrazení elelmentu.
💡 Pamatujte na to, že prvek je dynamický a jeho délka se může měnit. (99 Kč vs. 100 Kč)
- Šablonu pojmenujte a uložte.
- Podívejte se na náhled, jestli je vše tak, jak má být.
💡 Feed Image Editor zatím neumí zobrazit font písma mimo náhled. Proto svoji práci občas zkontrolujte. Klikněte na tlačítko “Náhled” a aplikace ho vygeneruje včetně zvoleného fontu.
- V případě, že chcete reklamu použít na Facebooku, nahrajte výstupní feed z Mergada do Business Manageru.
Máte hotovo!
💡 Dávejte pozor, aby byly šablony, které chcete v reklamě zobrazit, zapnuté. To zjistíte na hlavní stránce v aplikaci.
Díky dynamickým prvkům nebudete muset vaše reklamy tak často obnovovat. Ušetříte čas, který můžete věnovat kreativě kampaní.
Na dalších vylepšeních aplikace pracujeme. Máte tipy, co by Feed Image Editor měl umět? Napište nám do fóra.