Posíláte své produktové fotografie na srovnávače zboží, používáte je do PPC reklamy a k propagaci vašeho e-shopu? Víte, v jakém formátu fotky máte? Podívejte se, jak to s pomocí Feed Image Editoru jednoduše zjistíte.
Špatně zobrazené obrázky v reklamě můžou celou vaši práci znehodnotit. Je třeba si dávat pozor, jestli nejsou některé z nich ve formátu, který reklamní platforma nepodporuje.
Kontrola produktových fotek
Ve Feed Image Editoru zjistíte formát obrázků během pár kliknutí.
- Přejděte na podstránku Produkty.
- Z nabídky vyberte možnost Skupina a v ní Neznámý formát.
- Aplikace vyfiltruje produkty, u kterých objeví problém.
- Další možností je filtrování mezi formáty obrázků, které je označené jako Mime typ. Aplikace vám zobrazí produkty, u kterých mají obrázky danou koncovku (.jpg, .gif a další)
Díky odkazům na jednotlivé produkty můžete obrázky jednoduše a rychle zkontrolovat a opravit.
V jakém formátu produktové fotografie posílat
Podívejte se, které formáty podporují reklamní platformy Google Nákupy, Zboží.cz, Heureka a Glami.
Stalo se vám někdy, že jste posílali produktové fotografie ve špatném formátu? Jak jste tuto chybu odhalili? Napište nám do komentáře.
Přidat komentář