Pamatujete na loňské Vánoce? O kolik se zvedly vaše tržby? Podle statistik byly v loni v prosinci o 500 % vyšší. A to už je číslo, pro které se vyplatí uvažovat o vylepšeních inzerce tak, abyste si z pomyslného koláče ukousli co nejvíc. Pojďte se vrhnout na obrázky a získejte díky nim víc!
Podle čeho si vaši zákazníci vašeho zboží všimnou? Třeba na Facebooku? Asi to nebude ani název, ani produktové číslo. Bude to obrázek - produktové obrázky jsou právě tím, co vidí zákazníci jako první a podle čeho se rozhodnou, zda váš obchod navštíví. Na letošním Shopcampu jsme se během workshopu věnovali tomu, jaké úpravy a proč je dobré s obrázky provést. Pojďme se na to podívat i teď.
Asi jasné, že?
- Výběry v Mergadu - od těch je potřeba začít. Vytvořte si výběr produktů skladem, výběr produktů se stejným dárkem nebo výběr produktů, které jsou ve feedu méně než měsíc a považujeme je za novinky.
- Co chcete zákazníkům říct? Co má obrázek komunikovat?
- vlastnosti produktu?
- dostupnost?
- cenu?
- bonusy, dárky?
- název/logo e-shopu?
- období (limitovaná vánoční edice)
-
- Komu chcete obrázek - a tím i zboží - nabídnout? Při vytváření reklamy ve Facebooku si můžete vytvářet vlastní publika, kterým potom pošlete konkrétní reklamu se speciálním obrázkem nebo textem.
- Pro fajnšmekry doporučujeme propojení Feed Image Editoru s aplikací Data Owl, která pomáhá získávat další data ze Sortiment report a Google Analytics, sama doplňuje info o datu nebo počasí a umožní vám tak nastavit reklamu třeba podle venkovní teploty (a kdy začnou lidé kupovat pneumatiky a teplejší oblečení? Když začne mrznout a padat sníh).
Takže co teď? Teď běžte rovnou svou inzerci vylepšit! Připomínáme, že Feed Image Editor je na 30 dní zdarma. Vyzkoušet >
Chybí vám inspirace? Proklikejte celou prezentaci, je jí tam spousta!