Jste zde

Inzerce na Snapchatu: Dynamická produktová reklama pro e-commerce

Mobilní nakupování vrcholí. Dynamické produktové reklamy na Snapchatu osloví další zákazníky s personalizovanými nabídkami z vašeho katalogu.

Sociální síť Snapchat má podle aktuálních údajů 319 milionů uživatelů. Věkově do 35 let a převážně ženy. Pro váš obchod to může znamenat další prostor, kde vaše produkty nabídnout. 


JAK VYPADÁ REKLAMA NA SNAPCHATU?

Takzvané Snap ads jsou 10 sekundové vertikální videa přes celou obrazovku, které se vám zobrazují během příběhů přátel. Uživatelé potáhnutím nahoru začnou interagovat s vaší reklamou. Zobrazit se může vaše webstránka, blog, pokračování videa, atd. Nejvíce se reklama podobá té na Instagramu.

Vaše reklama mezi příběhy přátel.

Můžete si vybrat, zda chcete inzerovat jeden obrázek, nebo sérii.

TIP

Zjistěte, v jaké stavu máte vaše produktové obrázky pro inzerci na Snapchatu. Ověřte si ji zdarma přes náš Audit obrázků

SNAPCHAT A FIREMNÍ ÚČET

Před spuštěním reklam si musíte vytvořit Snapchat a firemní konto. Pokud ještě nemáte Snapchat účet, můžete si ho vytvořit podle těchto pokynů. Podnikatelské konto vám poskytne přístup k aplikaci Správce reklam - zde můžete vytvářet a spravovat reklamní účty, zvát a přidělovat přístup členům týmu a přidávat zdroje financování, jako je fakturace. 


VYTVOŘTE DYNAMICKOU REKLAMU NA SNAPCHATU

Pokud chcete začít používat dynamické reklamy na Snapchatu, budete potřebovat tyto položky

  • Katalog produktů: Dynamické reklamy čerpají z vašeho katalogu produktů nebo kanálu v reálném času. Nahrajte svůj Katalog produktů prostřednictvím manuálního použití nebo synchronizací kanálu.

 

  • Snap Pixel: Je potřebné, aby byl nainstalovaný Snap Pixel a aby se ITEM_ID odevzdával zpět při zobrazení stránky, zobrazení obsahu, přidání do košíku a nákupu. Toto ITEM_ID musí být jedinečné a musí se shodovat se specifickým ID ve vašem katalogu produktů. 

Pouze pro inzerenty aplikací: 

  • Partner pro mobilní měření: Vyžaduje se, abyste spolupracovali s jedním z partnerů společnosti Snap pro mobilní měření na sledování v aplikaci. MMP musí odevzdat ITEM_ID nebo CONTENT_ID v rámci relevantních událostí (CTA), jako je například Instalace, Zobrazení stránky, Zobrazení obsahu, Přidání do košíku a Nákup. 

TIP

Všechny postupy a tipy na inzerci najdete přes ads.snapchat.com. Klikněte si na:

PROČ SE VYPLATÍ INZEROVAT NA SNAPCHATU?

Vybrali jsme tři důvody, pro které se Snap ads vyplatí: 

  • Menší počet inzerujících
  • Levné náklady na reklamu
  • Přehledné a jednoduché zacílení publika


Před začátkem inzerce na Snapchatu je dobré se zeptat, jak dokážete lidi zaujmout, rozesmát, zamyslet se nebo šokovat. Dynamické reklamy jsou skvělým způsobem, jak to dokázat. Na našem blogu se tématu inzerce na této sociální sítě ještě pověnujeme. Pokud máte nějaké otázky už teď neváhejte nám napsat na podporu, Instagram, nebo si booknite online konzultaci zdarma

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.