Vytvořte si jednu šablonu a zapněte si pro ni výběr barevných pozadí, které se budou v inzerci zobrazovat.
Nově přidaná funkce vám umožní vybrat si různý počet barev, které se budou na pozadí v inzerci zobrazovat. K tomu všemu vám bude stačit jedna šablona. O všechno ostatní máte postaráno. Jak to funguje?
BARVY POZADÍ V KATALOGOVÉ REKLAMĚ
Při výběru barevných pozadí pro reklamu je důležité zvážit barvu loga a značky, které se používají v ostatních reklamách. Pokud se barvy nesladí, může to vést ke zmatku a nedorozuměním u zákazníků.
Přečtěte si návod, jak barvy naklikat:
- Otevřete si aplikaci Feed Image Editor.
- Vytvořte novou grafickou šablonu.
- Zvolte produktový výběr, na který se šablona aplikuje.
- Vyberte si výstupní formát.
- Ve 4. kroku zapněte náhodné barvy.
- Barvy můžete přidat pomocí HEX kódu, nebo vyjmutím z colorpickeru.
TIP
Využijte možnost importovat různé předem připravené barevné palety. Barvy, které vám nevyhovují, jednoduše vymažte a zůstanou vám jen ty, které chcete použít v obrázkové reklamě.
Jak to funguje v praxi?
Představte si, že máte produktový výběr, který obsahuje 100 produktů. Zvolíte 5 barev, které se budou v katalogové reklamě střídat. Ty se náhodným způsobem rovnoměrně rozhodí na produktové obrázky. To znamená, že se 1 vámi vybraná barva aplikuje na 20 produktových obrázků.
S každou aplikací pravidel se barvy náhodně změní.
O BARVÁCH NA ŠKOLENÍ ZDARMA
Barvy mají velký vliv na to, jak je reklama vnímána a jakou reakci vyvolává u diváků. S tímto nastavením ji opět o trochu více oživíte a díky automatizaci ušetříte spoustu času, který byste museli věnovat manuálnímu nastavení. Pokud se chcete dozvědět více o dalších vychytávkách naší aplikace, registrujte se na naše školení. Je zdarma a online pro všechny, kdo chtějí mít obrázkové kampaně v top stavu.
Přidat komentář