Vysoce kvalitní produktové obrázky jsou v případě Kaufland marketplace klíčové. Vašim potenciálním zákazníkům pomohou rozhodnout se při nákupu.
Profesionální produktové snímky jsou pro e-shopy důležité. Slouží totiž jako primární vizuální reprezentace vašich produktů. V tomto článku prozkoumáme, jaké má Kaufland marketplace na produktové obrázky požadavky a jak jsou důležité jasné a neutrální obrázky z různých úhlů a s detailními záběry.
Odstraňte pozadí z produktových obrázků
Hlavní produktový obrázek by měl představovat jasnou siluetu zboží na bílém pozadí. Díky tomu mohou zákazníci identifikovat produkt na první pohled. Bílé pozadí navíc poskytuje profesionální a konzistentní vzhled napříč platformou a zlepšuje celkový zážitek z nakupování.
K odstranění pozadí vašich produktových obrázků můžete zkusit aplikaci Feed Image Editor. Díky umělé inteligenci umí editovat tisíce obrázků hromadně a automatizovaně, aniž byste ztráceli čas manuálními úpravy. Odstranění pozadí zachovává stejnou kvalitu obrázku, takže se nemusíte bát rozostřeného výsledku.
Produktové obrázky bez vodoznaků, textu a grafických prvků
Obrázky vašich produktů by se měly primárně zaměřovat na produkt samotný. Vyhněte se reklamním prvkům a sdělením. Nevkládejte do nich slogany, slevy, loga, symboly ani žádné jiné propagační informace. Cílem je vytvořit čistou a nezaujatou prezentaci vašeho produktu, kterou zákazníci mohou sami posoudit.
Pokud potřebujete odstranit vodoznaky nebo jakékoli jiné vrstvy, např. text, zkuste naši novou funkci. Funguje také na bázi umělé inteligence a šetří čas i vaše peníze.
Více fotek jednoho produktu
Aby měli zákaznici co nejjasnější představu o vašem produktu, doporučují se zahrnout i další obrázky, ať už z jiných úhlů nebo detailní záběry. Díky tomu zákazníci lépe porozumí, jaké má produkt vlastnosti, funkce či texturu. Mohou se tak lépe rozhodnout, zdali je pro ně váš produkt ten pravý.
Vytvářejte skvělé koláže z vašich produktových obrázků. Máme pro vás šikovnou funkci, kterou najdete ve třetím kroku v naší aplikaci.
Pokyny a omezení produktových obrázků
Abyste si zachovali konzistenci a profesionální dojem na Kaufland marketplace, držte se následujících pokynů:
- Žádné obrázky s emocemi: Vyvarujte se používání lifestylových obrázků či obrázků, které vyvolávají emoce. Místo toho se zaměřte na jasné a objektivní zobrazení produktu.
- Žádné zástupné fotografie: Ujistěte se, že všechny produktové snímky představují skutečný prodávaný produkt, a nikoli obecné nebo zástupné snímky (tzv. placeholdery).
- Žádný text, loga ani informace o ceně: Obrázky produktů by neměly obsahovat žádné textové prvky, loga ani informace o ceně.
- Žádné značky nebo certifikáty: Vyvarujte se zobrazování značek
- Žádné stíny, rámečky nebo koláže: Obrázky produktů musí být čisté a jednoduché, bez stínů, rámečků nebo koláží z vícero obrázků.
Doporučené velikosti obrázků a souborů
Kaufland doporučuje konkrétní velikosti obrázků a souborů pro optimální zobrazení a použitelnost:
- Standardní velikost: Obrázky by měly mít minimální velikost 1 024px na výšku nebo na šířku.
- Funkce přiblížení: Aby si zákazníci mohli produkt zazoomovat, nahrajte obrázek o minimální velikosti 2 048px na výšku nebo na šířku.
- Počet obrázků: Vložte 5 až 10 obrázků, které budou prezentovat různé perspektivy a detaily.
- Maximální velikost souboru: Ujistěte se, že velikost souboru každého obrázku nepřesahuje 10 MB.
Optimalizace produktových obrázků podle požadavků Kauflandu je zásadní pro příjemný nákupní zážitek vašich zákazníků. S pomocí nástroje Feed Image Editor toho docílíte snadno. Vyzkoušejte si všechny funkce už dnes s 30denní zkušební dobou zdarma.
Přidat komentář