Feed Image Editor nabízí lékárnám efektivní způsob, jak vytvořit profesionální produktové obrázky, které jim pomohou oslovit zákazníky a vzbudit jejich zájem.
U obrázků určených pro lékárny se nejčastěji setkáváme s těmito problémy: nízká kvalita, vodoznaky či jiné než bílé pozadí, což může způsobit, že se výrobky nemusí dostat do reklamy. V tomto článku vám ukážeme, jak mít vysoce kvalitní produktové obrázky pomocí top 5 funkcí aplikace Feed Image Editor a zlepšit tak prodej vašich produktů. To vše hromadně a automaticky.
VODOZNAKY NA PRODUKTOVÝCH OBRÁZCÍCH
S vodoznaky na produktových obrázcích se e-shopaři setkávají prostřednictvím různých sortimentů. Lékárny v tomto ohledu nejsou výjimkou. Tento ochranný prvek není v mnoha reklamních systémech povolen, takže vás může čekat zablokování inzerce. Nejčastěji se s tím e-shopy setkávají při inzerování na Google Shopping.
Vodoznaky mohou být součástí obrázků v různých podobách. Nejsložitějším je případ, kdy vodoznak překrývá samotný produkt. Naštěstí máme v aplikaci Feed Image Editor nástroj poháněný umělou inteligencí, který je dokáže hravě odstranit.
Pozor si dejte, pokud vodoznak překrývá text na obalu léku. Tento text nelze pomocí umělé inteligence reprodukovat. Je to omezení, s kterým je třeba počítat.
ODSTRAŇTE NEVHODNÉ POZADÍ NA PRODUKTOVÉM OBRÁZKU
Často se stává, že obrázky produktů jsou pořízeny na jiném než bílém pozadí. I to může být jedním z důvodů, proč bude vaše reklama odmítnuta. Pomocí nástroje Feed Image Editor se můžete takových pozadí zbavit u všech obrázků hromadně a jedním kliknutím.
Tuto funkci můžete použít i v případě, že jsou vodoznaky pouze na pozadí a neruší samotný produkt. Odstraněním pozadí zmizí všechny rušivé prvky a vy můžete začít inzerovat.
PŘIDÁNÍ ŠABLON NEBO GRAFICKÝCH PRVKŮ
Reklamní systémy, jako jsou Facebook a Instagram, umožňují různé grafické prvky a šablony, které můžete použít, abyste lépe upoutali pozornost nakupujících. Vaše reklama pak může vypadat například takto:
Pokud nepotřebujete odstranit vodoznaky, ale naopak je přidat, zkuste nahrát vlastní obrázek do Feed Image Editoru nebo použijte textovou vrstvu. Oba prvky můžete ztransparentnit a umístit podle potřeby.
ZLEPŠETE ROZLIŠENÍ OBRÁZKŮ S NÍZKOU KVALITOU
Malé a rozpixelované obrázky do reklamy rozhodně nepatří. Mezi tak velkou konkurencí by těžko uspěly. Jedním kliknutím můžete přitom zvětšit velikost obrázku produktu a zlepšit jeho rozlišení, aniž by se zvětšila datová velikost souboru.
Pokud obrázky, které chcete zvětšit, obsahují text, počítejte s tím, že po úpravě nemusí být čitelný. Jedná se o podobný případ, jako když vodoznak překrývá text na výrobku.
SPRÁVNÝ VÝSTUPNÍ FORMÁT
Feed Image Editor umožňuje automaticky měnit obrázky na různé velikosti, což je důležité při vytváření reklam pro online platformy s různými podmínkami. Nemusíte tak ručně upravovat velikost obrázků pro každou jednotlivou platformu. Vyberete si jeden z předpřipravených formátů a aplikace se postará o zbytek.
Reklamní obrázky produktů jsou pro lékárny důležitou součástí marketingových aktivit. Feed Image Editor je výkonná aplikace, která vytváří působivé obrázky produktů bez nutnosti externích designérů nebo složitých programů. Pokud jste lékárna a uvažujete o online reklamě, aktivujte si aplikaci Feed Image Editor na prvních 30 dní zdarma a vyzkoušejte její funkce na svých obrázcích. Tento nástroj může být klíčem ke zvýšení vaší prodejní úspěšnosti a dosažení lepších výsledků.
Přidat komentář