Jste zde

Proměna přístupu k marketingové komunikaci s Feed Image Editorem

Případová studie agentury Mindsquared o využití Feed Image Editoru pro obrazové kampaně společnosti Hartmann

O agentuře

Mindsquared představuje 360° mediální agenturu, jejíž základy stojí na datech a inovativních technologiích. Neustále sledujeme aktuální trendy a nástroje, což nám umožňuje pomáhat klientům růst prostřednictvím online a offline média, strategii postavené na chápání obchodního kontextu a precizní exekuci. Agenturní tým kombinuje rozsáhlé zkušenosti ze světa startupů a globálních mediálních agentur. Nedílnou součástí úspěšné komunikace v digitálním marketingu je flexibilita, což se promítá obecně do propozice agentury. V Mindsquared řešíme, jak efektivně přizpůsobit a upravovat grafický obsah pro reklamní kampaně na Facebooku.

Potýkali jsme se zejména se situací, kdy malé formáty obrázků na webu klientům často neumožňují správně použít logo a jiné grafické prvky bez manuálního zásahu. Díky spolupráci s editorem na úpravu feedů Mergado jsme tento problém vyřešili, integrovali jsme totiž Feed Image Editor, čímž jsme docílili rychlejšího vytvoření a úpravy grafických prvků.

Kampaně před implementací Feed Image Editoru

Problém

Loga překrývala produkty na velkých obrázcích. Pokud byly produkty oddáleny, zmenšil se obsah natolik, že neukazoval potřebné sdělení. Nebylo možné jednoduše vkládat slevy a další důležité grafické elementy.

pred_uprava_hartmann_produkt_obrazek


Důsledek

Zdlouhavý a nákladný proces úpravy každého produktu ručně, což zpomalilo spuštění kampaní a zvýšilo náklady na grafické úpravy.

Kampaně po implementaci Feed Image Editoru

Řešení

Automatická úprava obrázků produktů s možností přidání log, slev, akčních cen a speciálních akcí přímo v produktovém feedu. Navíc můžeme upravit celý feed, sadu produktů nebo samostatný produkt (např. štítkem novinka, sleva, atp.).

po_editace_produkty_hartmann_obrazek


Výsledek

Značné zrychlení procesu přípravy kampaní, snížení nákladů na grafické práce a zvýšení flexibility při spuštění akčních nabídek.

Výsledky

Integrace Feed Image Editoru přinesla řadu klíčových výhod a zlepšení.

Zvýšená angažovanost zákazníků

Aktuální a vizuálně atraktivní reklamy výrazně zvýšily zájem a interakci zákazníků.

Efektivnější proces tvorby obsahu

Ušetřený čas a zdroje (díky automatizaci a možnosti rychlých úprav) umožnily týmu soustředit se na strategické a kreativní aspekty kampaní.

Integrace Feed Image Editoru značně proměnila přístup k marketingovým kampaním a minimalizovala manuální zásahy do grafiky. Ušetřený čas jsme schopni využít k vylepšení nastavení kampaně a řešení strategického pohledu na marketingovou komunikaci.

Tato technologie nám otevřela nové možnosti pro kreativní a efektivní využití vizuálního obsahu. Feed Image Editor tak chceme využívat intenzivněji s cílem neustále zlepšovat výkonnost našich marketingových kampaní.

Článek vznikl v partnerské spolupráci s Mindsquared, autorem je Nikola Volenová.

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.