Ukázat, co všechno Feed Image Editor dovede a to rovnou před 20 lidmi zaráz? To byla výzva, kterou před nás položil pan Mergado se svým Meragdo Festem. Inu, sbalili jsme zimní samolepky do ranečku a vydali se na zkušenou.
Ale konec pohádky - na MergadoFestu jsme se v rámci workshopů snažili ukázat možnosti nastavení a využití aplikace s ohledem na blížící se Vánoce. Proč? Protože prostě nesneseme pohled na zbytečně nekvalitní nebo nevyužité obrázky. No řekněte, vy byste to vydrželi?
Přitom obrázek je to, čeho si návštěvník všimne první a nemusí (nebo nechce) číst text okolo. Rychlé připomenutí využití:
Změna rozměru se hodí pro samotné spuštění inzerce nebo získání funkcí navíc u následujících feedů:
- Google Nákupy (samotné spuštění inzerce)
- Heureka košík (dostání se na Top pozice)
- Glami (pro spuštění inzerce je nutné získat minimální rozměr)
- Shopalike
- Facebook DPA (konkrétní požadovaný rozměr a grafické úpravy)
Hurá, vylepšíme obrázky! Ale… co do nich vlastně dáme? Jednou z nejužitečnějších částí prezentace byly určitě tipy na to, co ve své inzerci zdůraznit - skladovost, cenu, dobu doručení, způsob dopravy, bonusy a dárky - mrkněte do prezentace, tipů tam najdete mnohem víc.
Vyšším levelem při vylepšování obrázků je potom práce s publiky, kdy Facebook umožňuje segmentovat různé skupiny lidí, kteří vaše stránky navštívili nebo na nich něco koupili. Můžete tak připravit speciální remarketingovou kampaň, která vašim potenciálním zákazníkům, kteří v první chvíli opustili nákupní košík, jejich zájem připomene. Nebo nabídnout slevu stálým zákazníkům, kteří u vás již několikrát nakoupili.
Úplně nejvyšším levelem je potom práce s různými zdroji dat - například s daty z aplikace Data Owl, která díky kombinaci informací ze Sortiment Reportu a Google Analytics ví o vaší inzerci nejrůznější zajímavosti.
Nevěříte? Vyzkoušejte! Podívejte se ještě na video (brzy doplníme) a začněte s úpravami sami!