Používáte pro remarketing svých zákazníků Facebook pixel a zobrazujete jim personalizovanou reklamu? Rozdělte vaše publika na více skupin podle toho, jakou akci na e-shopu udělali. Ve Feed Image Editoru pro ně vytvořte šablony a zvyšte tak CTR svých reklam. Podívejte se, jaké šablony můžete vytvořit.
V minulém článku jsme vysvětlili co je Facebook pixel, jak ho nasadíte a jaké informace díky němu získáte. Teď se podívejte na ukázky, jaké šablony můžete ve Feed Image Editoru vytvořit, aby reklamy zákazníky víc oslovily.
Šablona - Nezapomněli jste ještě na něco?
Šablona, kterou zobrazíte zákazníkům, kteří u vás nakoupili. Ukažte jim další zboží, které na e-shopu nabízíte.
Šablona - V košíku na vás stále čeká
Vytvořte i šablonu, která zákazníkům připomene, že u vás nákup nedokončili. Opuštěný košík není nikdy dobrá zpráva a vy rozhodnutí zákazníka můžete ještě ovlivnit. Ukažte jim produkty, které měli v košíku a nabídněte na ně třeba slevu.
Šablona - Koukej, nabízíme i tohle
Zákazníci na e-shopy často chodí jen aby se podívali na vaši nabídku. Prohlédnou si několik produktů a odejdou, aniž by nakoupili. Zkuste jim v reklamě ukázat další zboží, které nabízíte, např. bestsellery. Uvidíte, že se někomu budou líbit natolik, že nakoupí.
K vytváření šablon používejte:
- dynamické prvky,
- nastavte pravidlo pro přepis CZK na Kč,
- pracujte s přesahem u obrázků,
- a kontrolujte náhledy šablon.
Teď už víte, jak nasadit Facebook pixel a jaké vytvořit šablony ve Feed Image Editoru. Příště se ještě podíváme na to, jak vytvoříte sady produktů a jak pracovat s katalogem.
Přidat komentář