Inzerujte v dynamických reklamách, reklamách s kolekcí, rotujících reklamách a Facebook Obchodech.
Máme pro vás další ze série článků, které vám pomůžou s nastavením reklamy na Facebooku. V předchozích jsme se zaměřili na návody, jak nastavit pixel pro měření na e-shopu a jak vytvořit základní katalog produktů. Nyní je na řadě roztřídění produktů v katalogu podle vlastností.
SADA PRODUKTŮ V KATALOGU
Commerce Manager je centrální nástroj pro všechny vaše online prodejní aktivity na Facebooku a Instagramu. Cez něj po levé straně navigace naleznete, kde si zvolíte Katalog - Sety. V pravém horním rohu máte položku Vytvořit set. Zvolte možnost použít filtr. Následně stačí nadefinovat filtry podle vaší představy a set je připravený na inzerci.
Jakmile vytvoříte sady produktů, můžete začít používat dynamické reklamy.
SADY PODLE VLASTNOSTÍ PRODUKTŮ
Skladem - set bude obsahovat veškeré zboží, které máte skladem. V pravidlách vyberte dostupnost, podmínku je a z nabídky zvolte možnost in stock.
Do 500 Kč - sem vyberte produkty, které mají cenu do 500 Kč. Pracujete s možností cena, je menší než 500 z nabízených zvolíme CZK (vždy podle toho, v které měně produkty prodáváte).
Kombinace podmínek - jednotlivé podmínky můžete mezi sebou kombinovat. Vytvořte například sadu produktů skladem, s cenou do 500 Kč.
Novou sadu vždy uložte.
TIP
- Jak vytvořit produktové výběry v Mergadu se dozvíte v nápovědě.
- Jestliže už pracujete s výběry a máte pro každý z nich vytvořenou šablonu ve Feed Image Editoru, dejte si pozor na jejich hierarchické pořadí. Více se dozvíte v článku Nastavte si hierarchické pořadí šablon ve Feed Image Editoru.
Zboží e-shopu už máte rozdělené. A co dál? Vytvořte si stejné skupiny i ve Feed Image Editoru a pro každou udělejte šablonu na míru. Vaše reklamy budou víc osobní a lépe cílené. Pokud naši aplikaci ještě nepoužíváte a chcete se dozvědět víc, pusťte si krátké video na Youtube.
Přidat komentář