Jste zde

Jak vytvořit sadu produktů v katalogu Facebook

Inzerujte v dynamických reklamách, reklamách s kolekcí, rotujících reklamách a Facebook Obchodech.

Máme pro vás další ze série článků, které vám pomůžou s nastavením reklamy na Facebooku. V předchozích jsme se zaměřili na návody, jak nastavit pixel pro měření na e-shopu a jak vytvořit základní katalog produktů. Nyní je na řadě roztřídění produktů v katalogu podle vlastností. 

SADA PRODUKTŮ V KATALOGU

Commerce Manager je centrální nástroj pro všechny vaše online prodejní aktivity na Facebooku a Instagramu. Cez něj po levé straně navigace naleznete, kde si zvolíte Katalog - Sety. V pravém horním rohu máte položku Vytvořit set. Zvolte možnost použít filtr. Následně stačí nadefinovat filtry podle vaší představy a set je připravený na inzerci. 

Jakmile vytvoříte sady produktů, můžete začít používat dynamické reklamy

Jak vytvořit sadu produktů v katalogu Facebook

SADY PODLE VLASTNOSTÍ PRODUKTŮ

Skladem - set bude obsahovat veškeré zboží, které máte skladem. V pravidlách vyberte dostupnost, podmínku je a z nabídky zvolte možnost in stock.  

Náhledový obrázek postupu pro nastavení setu skladem.

Do 500 Kč - sem vyberte produkty, které mají cenu do 500 Kč. Pracujete s možností cena, je menší než 500 z nabízených zvolíme CZK (vždy podle toho, v které měně produkty prodáváte). 

Vytvořte si set podle ceny produktů.

Kombinace podmínek - jednotlivé podmínky můžete mezi sebou kombinovat. Vytvořte například sadu produktů skladem, s cenou do 500 Kč.  

Kombinace podle ceny produktů a skladovosti.

Novou sadu vždy uložte.

TIP

 

Zboží e-shopu už máte rozdělené. A co dál? Vytvořte si stejné skupiny i ve Feed Image Editoru a pro každou udělejte šablonu na míru. Vaše reklamy budou víc osobní a lépe cílené. Pokud naši aplikaci ještě nepoužíváte a chcete se dozvědět víc, pusťte si krátké video na Youtube

 

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.