Srovnávače a inzertní kanály mají špecifické požiadavky na produktové obrázky. Máte přehled o tom, co všechno musí splňovat, abyste mohli inzerovat na BIANU? Do přehledného seznamu jsme pro vás sepsali aktuální pravidla.
BIANO je inzertní portál specializující se na nábytek, bytové doplňky a dekorace. Svoje produkty zde inzerují stovky designerů a na vizuál se klade velký důraz. I proto byste se měli snažit o to, aby produktové obrázky byly v co největší kvalitě a splňovaly všechny parametry.
Požadavky BIANO na produktové obrázky
• Pro správné načítání obrázku je nutné uvádět element IMGURL.
• URL adresa by neměla obsahovat mezery ani diakritiku.
• Pro různé velikostní varianty produktů se může opakovat stejná URL adresa. To však neplatí u barevných variant a v podobných postřehnutelných rozdílech. Ty musí mít unikátní URL adresu pro každý z obrázků.
• URL adresa se vždy stahuje pouze jednou. Pokud chcete změnit obrázek u produktu, musíte změnit i URL adresu.
• Doporučený formát je .jpeg.
• Minimální rozměry jsou 400 x 400px, doporučuje se však rozměr 1500px a větší.
• Maximální rozměr a také jejich datová velikost je bez omezení. BIANO podporuje klienty v tom, aby zasílali co nejkvalitnější obrázky a fotografie. Čím kvalitnější fotky poskytnete, tím efektivněji BIANO zařadí produkt do filtrů a přiřadí mu vlastnosti nad rámec textové informace (designový styl, barva, vybrané vlastnosti v rámci kategorie atd.).
• Vodoznaky, loga a grafické prvky inzerující slevu nejsou povolené. Produkty s těmito obrázky nebudete moct inzerovat.
• Pro hlavní obrázek použijte bílé, světlé nebo jednobarevné pozadí.
• Pro doplňující obrázky je možné využít element IMGURL_ALTERNATIVE. Na těchto obrázcích BIANO doporučuje zobrazit produkty v kontextu prostředí (v konkrétním pokoji, zahradě, atd.), detail produktu, případně jeho rozměry.
Pokud si tyto požadavky pohlídáte, inzerování na BIANU pro vás bude hračka.
Využijte také nedávno spuštěnou funkci BIANO pixel, která umožňuje přizpůsobení zobrazování produktů podle preferencí. Zvýšíte tím šanci na oslovení cílového zákazníka i pravděpodobnost uskutečnění nákupu. Petra z Mergada o tom napsala pěkný článek.
Nezapomeňte, že i ostatní inzertní kanály a srovnávače mají požadavky na obrázky. Na konci této stránky najdete odkazy na články, které se tomuto tématu věnují.
Pokud se vám zdá některé z pravidel nejasné, nebo potřebujete poradit, neváhejte nám napsat.
Přidat komentář