Jste zde

Doplňte jedním klikem chybějící obrázky v xml feedu

Chybějící obrázky jsou jednou z nejzávažnějších překážek úspěšné inzerce. Bez nich mají zákazníci jen velmi limitovanou představu o vašem zboží. Pokud inzerujete na srovnávačích a inzertních sítích, víte, že takové produkty vám budou zamítnuty. Feed Image Editor vám chybějící obrázky vyhledá a tím vám je pomůže vrátit zpět do inzerce.

Bez obrázků se nikam nedostanete

Tématu auditu produktových obrázků se věnujeme dlouhodobě. Jak s Feed Image Editorem u produktů odhalit chybějící obrázky, jsme si řekli v prvním článku ze série Cesta k ideálnímu image feedu. Ukázali jsme si také několik možností, odkud obrázky získat. S novou funkcí ve Feed Image Editoru to odteď zvládnete na jeden klik myší.

Využijte produktové databanky

Produktové databanky shromažďují specifikace zboží i obrázky v rozumné kvalitě. Většinou umožňují vyhledávání podle EAN kódu a některé z nich dovolují obrázky volně stáhnout. Jednou z najvětších je barcodelookup.com, která obsahuje informace o více než 200 milionech produktů z celého sveta. Feed Image Editor má v nové verzi integrované vyhledávání právě přes tento portál. Stačí, abyste u zboží ve vašem feedu měli vyplněné EAN kódy.

Postup je následovný:

    1. Otevřete si Feed Image Editor a rozklikněte sekci Produkty.


    2. Ve filtru Skupina zvolte Produkty bez obrázků a potvrďte tlačítkem Filtrovat.


    3. V seznamu najdete napravo u každého produktu (pokud u něj ve feedu máte vyplněný EAN kód) tlačítko s ikonkou čárového kódu. Klikněte na něj a dostanete se přímo na výsledek vyhledávání.

    4. Pokud jste s obrázkem spokojeni, můžete si ho volně stáhnout.

Věříme, že s touto novou funkcí dohledáte obrázky, které vám chyběly. Pokud se stane, že právě vaše zboží v databance nenajdete, zkuste další alternativní řešení, o kterých jsme psali v tomto článku. A jestli potřebujete poradit, neváhejte se nám ozvat na support@feedimageeditor.com.

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.