Poutavé obrázky produktů jsou pro e-shop důležité. Fungují jako galerie a na zákazníka působí důvěryhodněji. Přidat jich můžete hned několik. U kterých srovnávačů se to vyplatí a jak využít sílu alternativních obrázků, se dozvíte v tomto článku.
DEJTE ZÁKAZNÍKŮM VÍCE INFORMACÍ
Spousta e-shopů alternativní obrázky podceňuje nebo vůbec neřeší. Využijte je ve svůj prospěch a ukažte kupujícím to, co hledají. Přibližte klientovi produkt, poskytněte mu pohled z více úhlů nebo se zaměřte na detail.
JAK NA TO
K hlavnímu obrázku přidejte další související. Podmínky ze strany srovnávačů jsou většinou stejné jako u hlavního obrázku, liší se však v maximálním počtu. Připravili jsme pro vás přehlednou tabulku pro povolené množství alternativních obrázků:
Alternativní obrázky využijete například při prodeji módy či elektra.
TIP
Zamyslete se nad tím, co zákazník chce a potřebuje vidět jako první. Uspořádejte pořadí obrázků podle kvality a atraktivity. Ty nejlepší ukázky umístěte na přední místa.
UDĚLEJTE SI AUDIT
- V našem auditu ověříte stav alternativních obrázků pro vybrané srovnávače. Pokud jejich množství máte nad povoleným limitem, nedostanou se do inzerce. Tato informace se vám zobrazí jako varování.
- V doporučení zjistíte, jestli daný srovnávač galerii obrázků povoluje, a u kterých produktů vám chybí. Podle toho poznáte, kam musíte alternativní obrázky doplnit.
Rádi vám s alternativními obrázky pomůžeme. Neváhejte nás kontaktovat e-mailem nebo si domluvte schůzku online.
Přidat komentář