Jak odlišit nabídku od konkurence, je nejčastější otázka, kterou si klade každý prodejce. Jděte na to jinak než ostatní. Máte například obchod s potřebami pro domácí mazlíčky? Využijte 20. února, den lásky ke zvířatům.
ŽÁDNÉ ZAJÍMAVÉ DNY VÁM UŽ NEUNIKNOU
Abyste nemuseli všechna data a dny držet v hlavě, stačí si propojit připravený kalendář s tím vaším. Podpoříte tím prodej či svoji značku. Kalendář aktualizujeme průběžně a na čtvrtletní bázi.
- Digitální kalendář pro vaše kampaně najdete zde.
- Chcete mít vybrané dny stále na očích? Třeba na nástěnce v kanceláři? Vytiskněte si tyto tři obrázky kliknutím na tento odkaz.
Únor není jen o Valentýnu.
V březnu se zaměřte na kočky a víno.
TIP
Využijte spojení kalendáře a vytváření tematických kampaní podle svátků. Načasujte si aktivaci a deaktivaci šablon automaticky v naší appce. Jak na to, se dozvíte v článku Nastavujte aktivitu šablony automaticky.
Během celého roku budeme v kalendáři aktualizovat svátky a důležité dny. Takto získáte přehled o tom, které produkty vyberete v daném období k inzerci. Následně vytvoříte vhodné tématické kampaně s aplikací Feed Image Editor.
Přidat komentář