Jste zde

Upravte obrázky tak, aby se vám jednoduše dostaly do inzerce

Mezi požadavky zbožových srovnávačů (porovnávačů) patří minimální a maximální rozměry produktových obrázků. Problém při inzerci vám mohou způsobit malé, ale i velké fotografie. Ve Feed Image Editoru nevyhovující produktové obrázky jednoduše vyfiltrujete a upravíte.

V dnešním článku se podíváme na to, jak produktové obrázky roztřídit v naší aplikaci a dostat je do reklamních systémů ve správné velikosti a kvalitě. Hlavním důvodem, proč řešit velikost produktových obrázků, je inzerce na zbožových srovnávačích. Níže najdete postup, jak na to. 

PROČ ŘEŠIT ROZMĚRY OBRÁZKŮ V PRODUKTOVÉ INZERCI

Uvedeme si dva příklady, které ve vašich obrázcích mohou nastat: 

  • Obrázky jsou příliš malé

Pokud máte fotky malého rozměru a potřebujete je přizpůsobit formátu reklamního systému, může se stát, že po zvětšení zůstanou rozmazané. Na vylepšení rozlišení kvality fotky použijte funkci Vylepšení rozlišení v naší aplikaci.

 Rozpixelovaný obrázek po zvětšení rozměru

  • Obrázky jsou příliš velké

Kvalitní fotografie velkých rozměrů se dlouho načítají a zvyšují bounce rate.

 Produktový obrázek se nemusí hned zobrazit celý

👉 V obou případech je dokážete upravit v aplikaci Feed Image Editor

  1. Vyberte sekci Produkty.
  2. Zadejte rozměry v pixelech.
  3. Vyfiltrujte obrázky malého nebo příliš velkého rozměru. 
  4. Z vyfiltrovaných obrázků si uložte Produktový výběr, který v aplikaci upravíte podle potřeby.

Sekce Produkty

TIP

  • V Produktech, v podsekci Výběry, si aktivujete předpřipravený Produktový výběr obrázků do 300 x 300 px automaticky
  • Obrázky vyfiltrujete i podle orientace obrázku - na výšku a šířku
  • Přečtěte si článek Ideální parametry produktových obrázků, ve kterém se dozvíte o požadavcích na produktové obrázky Google Merchants, Heureka, Facebook a dalších reklamních systémů. 

 

 

Roztříděné obrázky podle parametrů snadno upravíte v aplikaci Feed Image Editor. Pokud se zajímáte o image marketing, klikněte na odběr našeho newsletteru. Jednou měsíčně vám od nás přijde e-mail se stručným přehledem toho nejdůležitějšího, co se v obrázkové inzerci vyplatí vědět. 

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.