Slaďte pozadí obrázků podle barev, které se nacházejí v produktové fotce. Vyberete si ze 3 možností.
Barvy mají v reklamě velký význam. Souvisí s našimi emocemi, vzbuzují v nás pocit pohody nebo nepohodlí a mohou tím ovlivnit naše rozhodování při nakupování. Proto je důležité, abyste je používali účinně a strategicky.
UPOUTEJTE VKUSNÝMI REKLAMAMI ZA VYUŽITÍ BAREV Z PRODUKTOVÉHO OBRÁZKU
Potřebujete vytvořit produktový inzerát, abyste představili svůj produkt nebo službu? Použijte barvy, které se na produktu nacházejí a žádné jiné. Graficky sladěnou reklamů lépe získáte pozornost zákazníků. Zároveň vytvoříte vizuální kontinuitu, díky které do podvědomí zákazníků dostanete vizuální komunikaci své značky.
V naší aplikaci jsme vám hledání barev z produktu výrazně zkrátili. A to opět na jeden klik. Máte zde na výběr ze tří možností. Aplikace barvy generuje ze zdrojového obrázku.
O VÝHODÁCH A NEVÝHODÁCH BAREV NA POZADÍ
Použití barvy produktu jako pozadí v reklamě pomáhá zvýšit rozpoznatelnost značky. Ale pouze pokud v reklamách, na svém webu, obalech produktů či dalších marketingových materiálech používáte stejnou barvu. Zákazníci si rychleji zapamatují vaši značku a na trhu ji snáze rozpoznají.
💡 TIP
Je důležité, abyste zohlednili také barvu textu a jiných grafických elementů. Zajistěte, aby vaši potenciální zákazníci na reklamě snadno přečetli text i další prvky a aby byly dostatečně kontrastní ve srovnání s pozadím.
Na závěr nezapomeňte, že použití barvy produktu jako pozadí v online reklamě vždy nemusí být nejlepší volbou. Pokud je vaše značka propojena s určitou barvou, která není na produktu, může být lepší použít v reklamě právě ji.
VYZKOUŠEJTE SI TUTO I DALŠÍ SUPER FUNKCE NA 30 DNÍ ZDARMA
Aplikace Feed Image Editor vám pomůže zrychlit a zpřesnit mnoho práce na tvorbě obrazové inzerce. Vyzkoušejte si ji na 30 dní zdarma. Doporučujeme také, abyste se přihlásili na náš bezplatný webinář. Nahlédnete v něm do světa image marketingu, kde vám ziskovou tvorbu reklam vysvětlíme krok za krokem.
Přidat komentář