Audit obrázků a Feed Image Editor detekují obrázky, které obsahují postavu a umožní vám vytvořit kampaně jen s těmito produkty.
Zobrazení produktu v reálném prostředí či na lidském těle doplní zákazníkům představu o tom, jak bude produkt vypadat v jejich reálném životě. Esteticky příjemné fotografie, kde je produkt atraktivně prezentovaný, výrazně ovlivní rozhodnutí spotřebitele. Využijte příležitost a spusťte inzerci produktů na modelech a modelkách.
Detekce postavy v Auditu obrázků
Pokud chcete zjistit, zdali se ve vašem feedu nachází produktové obrázky, které obsahují celou postavu, či jen její část, udělejte si Audit obrázků. V obdržených výsledcích v části Doporučení najdete přesný počet detekovaných obrázků spolu s pravděpodobností výskytu postavy na obrázku.
Produktový výběr obrázků s postavami ve Feed Image Editoru
Stejná detekce probíhá i ve Feed Image Editoru. Pokud jsou ve vašem e-shopu produkty na lidském těle, vytvořte si Produktový výběr s těmito obrázkami a pošlete je do inzerce. Obrázky nemusíte dohledávat manuálně, do výběru se dostanou automaticky.
Naopak, Produktový výběr můžete vytvořit i z produktových obrázků, v kterých se postava nenachází. Hodí se to například na eMAG, kde je inzerce produktů na modelech zakázaná.
Přidejte CTA a jiné grafické prvky
Na Produktový výběr s obrázky produktů na postavách aplikujte grafickou šablonu. Vyplatí se to minimálně na Facebook, Instagram, či Pinterest. Vaše inzerce může následně vypadat takto:
LIFESTYLE OBRÁZKY JSOU VIZUÁLNĚ ATRAKTIVNÍ
Vizuální dojem a prezentace produktů na internetu hrají klíčovou úlohu v rozhodování zákazníků o nákupu. Proto je důležité věnovat pozornost všem detailům. Pomocníky k jednodušší práci vám bude Audit obrázků a Feed Image Editor. Vyzkoušejte si je hned a úplně zdarma.
Přidat komentář