S druhou várkou srpnových novinek budete inzerovat na srovnávačích ještě jednodušeji. Přidali jsme nové formáty k šablonám a také detekci prázdných elementů. Určitě vás potěší i možnost přidat tvarům stín a nové samolepky pro dopravu zdarma. Podívejte se na všechny novinky blíže v tomto článku.
Nově podporované formáty šablon
Srovnávače mají různé požadavky na rozměry produktových obrázků. Ve specifikacích xml feedu na jejich stránkách najdete minimální a maximální rozměry v pixelech, někdy i ty doporučené. V případě, že je nesplníte, vaše zboží se nemusí dostat do inzerce.
Pokud inzerujete na více srovnávačích, udržet si přehled ve všech rozměrech je náročné, a to nejsou jediné překážky, na které můžete narazit. Feed Image Editor obsahuje přednastavené formáty, které hromadně přizpůsobí rozměry obrázků tak, aby odpovídaly požadavkům srovnávačů.
V aktuálním release jsme přidali formáty nejznámějších srovnávačů a sociálních sítí:
- Heureka – doporučené rozměry (175 × 175 px)
- Heureka – maximální rozměry (4096 × 4096 px)
- Zboží.cz – doporučené rozměry (425 × 400 px)
- Google Merchants – minimální rozměry (100 × 100 px)
- Google Merchants – minimální rozměry u oblečenia (250 × 250 px)
- Google Merchants – doporučené rozměry (800 × 800 px)
- GLAMI – minimální rozměry (500 × 500 px)
- GLAMI – doporučené rozměry (1500 × 1500 px)
- FAVI – minimální rozměry (400 × 400 px)
- FAVI – doporučené rozměry (1000 × 1000 px)
- BIANO – minimální rozměry (400 × 400 px)
- BIANO – doporučené rozměry (1500 × 1500 px)
- Shopalike – minimální rozměry (250 × 250 px)
- Shopalike – doporučené rozměry (1024 × 1024 px)
Podle typu exportu najdete v rozbalovacím seznamu relevantní formáty vždy nahoře. Pokud nechcete použít ani jeden z přednastavených formátů, nebo vám daný formát v seznamu chybí, máte možnost nastavit si vlastní.
Pozor na prázdné hodnoty elementů
Pokud v obrázcích inzerujete informace o produktech přímo z feedu pomocí feed elementů, je důležité, aby u všech produktech byly vyplněné hodnoty elementů. V opačném případě se může stát, že se obsah elementu do obrázků nepropíše. Je to právě z důvodu, že obsah elementu je prázdný. Na prázdné hodnoty elementů budete odteď upozornění přímo v seznamu šablon.
Ozvláštněte vrstvy přidáním stínu
K vrstvám tvarů odteď přidáte stín. Ten je posune víc do popředí, a tím bude celá inzerce působit prostorovým dojmem a zaujme víc zákazníků. Barvu stínu, úroveň rozmazání a jeho pozici si nastavíte přesně na míru.
Upozorněte na dopravu zdarma novou sérií samolepek
V appce najdete i nový obsah. Vytvořili jsme pro vás novou sérii samolepek na inzerování dopravy zdarma. Vyberte si tu, která nejvíc vystihuje váš způsob dopravy, zboží nebo e-shop.
Rádi byste v seznamu podporovaných formátů viděli nějaký konkrétní srovnávač? Potřebujete poradit s nastavením obrazové inzerce? Neváhejte se nám ozvat na support@feedimageeditor.com.
Přidat komentář