Nabízíte vašim zákazníkům benefit za nákup ve vašem e-shopu? Dejte jim o tom vědět pomocí obrázkových kampaní. V tomto článku vám ukážeme, jak na to s konkrétním příkladem - dárkem zdarma.
I maličkost navíc může být pro spotřebitele velkým lákadlem na nákup výrobku právě u vás. Bez toho, aby jste je upozornili, se k nim tato informace nedostane. Proto jsme se rozhodli ukázat vám 4 způsoby, jak vytvořit šablonu, která odkomunikuje, jak prodat váš produkt - spolu s dárkem zdarma.
PŘI OBJEDNÁVCE DÁREK ZDARMA
Věta, kterou si ne jeden z nás rád přečte. Ukážeme vám správnou cestu, jak do obrázkových šablon vložit informaci o tom, že dárek nabízíte.
- Ukažte dárek
Důležité je, aby bylo jasné, co je hlavní produkt a co dárek. Dárek je potřeba jasně oddělit, například nálepkou, rámečkem, textem atd. Pohrát si můžete i s velikostmi produktů. Hlavní nechejte v popředí uprostřed, vedlejší umístěte na stranu.
- Připomeňte, o jaký dárek jde - textem nebo obrázkem
Produkt, který nabízíte jako dárek napište konkrétně slovem (názvem).
TIP
Připojte se k e-commerce kalendáři a inzerujte výstižné tématické kampaně. Online či offline bude vaše reklama vždy tematická a připravená na každou prodejní sezónu.
- Neprozraďte, co za dárek na nakupujícího čeká
V třetím případě nemusíte udělat ani jedno ani druhé. V šabloně jen odkomunikujte - dárek zdarma a neprozraďte o jaký produkt jde. V nakupujících vzbudíte zvědavost a zvýšíte CTR ve vašem e-shopu.
-
Nákup nad určitou hodnotu s dárkem
Stanovte nejnižší možnou sumu, od které k objednávce přibalíte dárek. Takto si od zákazníků zajistíte nákup v určité hodnotě.
Možná díky dárku/benefitu, který jako obchod nabízíte, si při dalším online nákupu vzpomenou nakupující právě na vás. Další inspirativní šablony, nálepky nebo CTA najdete v článku 10 grafických šablon jako inspirace pro inzerci na Facebook, Instagram či Snapchat. A taktéž vám doporučujeme sledovat náš Instagram plný postů o image marketingu.
Přidat komentář