Necháváte ve svých reklamách jako dominantu vaše produkty, nebo dáváte přednost grafickému zpracování? Podívejte se na návod, jak ve Feed Image Editoru přizpůsobíte velikost vašich produktů.
Přizpůsobení obrázku ve Feed Image Editoru
- V Mergadu vytvořte výběr produktů, které chcete do reklamy umístit.
- Např. nejlevnější produkty, novinky na e-shopu nebo ty, které máte skladem.
- Pojmenujte ho a uložte.
- Ve Feed Image Editoru zvolte Novou šablonu pro vytvořený výběr.
- V kartě Formát vyberte z nabízených velikostí, nebo vytvořte svoji vlastní.
- Velikost výsledného formátu vždy záleží na tom, kde bude vaše reklama umístěna (Facebook, Instagram, Google Nákupy a další).
- Upravte i velikost samotné fotografie produktu.
- Pokud chcete, aby produkt vaší reklamě dominoval a nechcete přidávat výrazné grafické prvky, přizpůsobte velikost obrázku vybranému formátu. Fotografii můžete přizpůsobit podle šířky, výšky, atd., nebo úpravu nechat na aplikaci.
- Při tomto kroku vždy zkontrolujte více produktů. Zjistíte tak, jestli jsou vaše fotky dostatečně kvalitní pro zvětšení.
- V kartě Vrstvy můžete přidat libovolný počet grafických prvků.
- Pro reklamu s dominantním produktem zvolte např. jen logo e-shopu.
- V opačném případě využijte nabídky rámů, samolepek, dynamických prvků a další.
- Šablonu uložte, přegenerujte feed v Mergadu a nahrajte ho do vybrané reklamní platformy.
Máte ve svých reklamách jako hlavní prvek vaše produkty, nebo raději využíváte víc grafických prvků a call to action tlačítek? Podělte se s námi o vaše zkušenosti ve fóru.
Přidat komentář