Cenové porovnávače mívají speciální požadavky na produktové fotografie. Víte, jaká je jejich správná podoba pro inzerci za Zboží.cz? Podívejte se na souhrn požadavků.
Pro správné zobrazení vašich fotografií je důležité v XML feedu uvádět element IMGURL.
Požadavky Zboží.cz na produktové fotografie
- URL adresa bez diakritiky, mezer a dalších nestandardních znaků.
- Pro různé varianty produktů se může opakovat jedna URL.
- Při změně fotografie na e-shopu je třeba změnit i adresu obrázku ve feedu.
- Element IMGURL není povinný, ale je doporučováno ho uvádět. Když element neuvedete a váš produkt bude správně spárovaný v produktové kartě, bude použitý obrázek dané karty. Ten nastavuje administrátor služby Zboží.cz z různých zdrojů.
- Věrné zobrazení daného produktu ve formátu .jpeg nebo .png. Jiné formáty nejsou podporované.
- Obrázek nesmí obsahovat vodoznaky, loga, reklamní nápisy, ani jiné grafické prvky.
- Minimální rozměr je doporučený na 425x440 px. Nestandardní formáty musí dodržet alespoň jeden rozměr.
Fotografie z XML využijete i v další inzerci od Seznamu. Můžou se zobrazovat v produktových inzerátech zobrazených ve výsledcích vyhledávání nebo v dynamickém remarketingu.
Specifikace pro XML Zboží.cz najdete v nápovědě.
Aby celý váš feed odpovídal požadavkům srovnávače, použijte na úpravu Mergado. Produktovým fotografiím upravíte velikost nebo je oříznete pomocí Feed Image Editoru. Dalším krokem a třešničkou na dortu je automatický bidding s aplikací Bidding Fox. Díky těmto aplikacím se násobně zvýší vaše tržby ze srovnávačů.
Podělte se s námi o vaše zkušenosti a tipy na úpravu produktových fotografií. Napište nám je do fóra.
Přidat komentář