E-shopy jsou plné pestrých produktových obrázků. Najdete zde směs malých, velkých, kvalitních i nekvalitních fotek. Některé jsou rozměry směrovány více na šířku, jiné na výšku. Pro inzerci do reklamního systému potřebujete ideálně jeden formát. Jak je jednoduše sjednotit a přizpůsobit, vám ukážeme ve Feed Image Editoru.
Pokud obrázky posíláte na srovnávač zboží nebo sociální síť, potřebujete je přizpůsobit formátu, který daná síť vyžaduje. Většinou čtvercovému. S Feed Image Editorem je následně snadno graficky upravíte, zarovnáte na střed a vyplníte jimi celkovou možnou plochu. V případě, že ve vašem e-shopu máte obrázky, které jsou orientovány výrazně na výšku a na šířku, dosáhnete lepšího výsledku, pokud je rozdělíte do skupin podle jejich orientace.
ROZTŘIĎTE OBRÁZKY NA VÝŠKU A ŠÍŘKU
Nyní si ukážeme, jak ručně rozdělit obrázky podle orientace:
- Na horním panelu klepněte na Produkty.
- Ve druhém řádku máte možnost Orientace obrázku.
- Vyberte si na výšku nebo šířku.
- Klepněte na Filtrovat v levém horním rohu.
- Pojmenujte tento produktový výběr podle vámi zvoleného formátu.
- Uložte.
Tento produktový výběr uvidíte po aplikování pravidel. Každý, který jste vytvořili ve Feed Image Editoru, má před názvem zkratku FIE.
VYTVOŘTE SI PŘEDDEFINOVANÉ VÝBĚRY
V sekci Produkty naleznete také zautomatizovanou možnost.
- Na horním panelu klepněte na Produkty.
- Na pravé straně zvolte Výběry.
- Ve vyskakovacím okně si zvolte, o jaký předdefinovaný výběr jde.
- Aktivujte výběry.
TIP
Zbavte se malých rozpixelovaných fotek a ukažte zákazníkům kvalitní produktové obrázky. Jak na to si přečtěte v článku Zvětšete rozlišení malých obrázků s novinkou Feed Image Editoru.
Díky vhodnéme roztřídění hravě a jednotně upravíte vaše produktové obrázky. Přidáním štítků na stejný formát se v inzerci vyhnete jejich nesmyslnému umístění nebo překrývání produktů. Další výhodou je, že produktové obrázky z výběru se formátu přizpůsobí a vyplní největší možnou plochu. Začněte používat online aplikaci Feed Image Editor a rozjeďte image marketing naplno.
Přidat komentář