Nedávno jsme se věnovali základům inzerce na Facebooku, a sice vytvoření produktového katalogu. Dalším krokem na cestě za efektivní správou inzerce jsou sety, které vám ulehčí správu kampaní. Jak si tedy katalog do setů rozčlenit?
Sety lze vytvářet pomocí podmínek a elementů z XML feedu, který si Facebook stahuje do katalogu.
Na stránce produktového katalogu sety vytvoříte kliknutím na záložku Product Sets v horizontálním menu. Tam naleznete tlačítko pro tvorbu nového setu [+ Create Product Set] a taky seznam setů, které jste již vytvořili. Zároveň vidíte, kolik produktů ve vytvořených setech máte.
Stránka se sety produktů
Můžete si např. vytvořit set produktů z kategorie snowboardové brýle a dražší než 10 korun - viz obrázek níže.
Při každé změně podmínky se přepočítá rovnou počet produktů a jejich ukázka. Máte tak pod kontrolou jaký výsledný set bude.
Vytváření setů
Sety vám následně pomohou při vytváření kampaní. Díky nim budete moci např. nastavit, které produkty se mají zobrazovat v carouselových reklamách (typ reklamy, která zobrazuje několik čtvercových obrázků vedle sebe, které je možné posouvat), a které pouze v širokém zobrazení s jedním obrázkem/produktem na základě toho jaké produktové fotky ke skupinám máte. Takovým příkladem mohou být čepice (které bez problémů zobrazíte ve čtvercových obrázcích) versus snowboardy (které je lepší zobrazit na široko).
Nebudete tak potřebovat dva feedy, abyste mohli napříč kampaněmi používat různé formáty reklam/obrázků.
S pomocí setů lépe nastavíte také remarketingové kampaně. Nákupní chování vašich zákazníků se totiž u různých produktů nebo skupin produktů liší. Nákup nové pračky řeší lidé obvykle delší dobu dopředu než nákup psích granulí - a vy podle toho můžete upravit dobu pro remarketing.
Doporučujeme se na sety zamyslet na samém začátku v souladu s kampaněmi, ale nebojte se - sety můžete vytvářet i po nastavení kampaní!