Mezi požadavky zbožových srovnávačů (porovnávačů) patří minimální a maximální rozměry produktových obrázků. Problém při inzerci vám mohou způsobit malé, ale i velké fotografie. Ve Feed Image Editoru nevyhovující produktové obrázky jednoduše vyfiltrujete a upravíte.
V dnešním článku se podíváme na to, jak produktové obrázky roztřídit v naší aplikaci a dostat je do reklamních systémů ve správné velikosti a kvalitě. Hlavním důvodem, proč řešit velikost produktových obrázků, je inzerce na zbožových srovnávačích. Níže najdete postup, jak na to.
PROČ ŘEŠIT ROZMĚRY OBRÁZKŮ V PRODUKTOVÉ INZERCI
Uvedeme si dva příklady, které ve vašich obrázcích mohou nastat:
- Obrázky jsou příliš malé
Pokud máte fotky malého rozměru a potřebujete je přizpůsobit formátu reklamního systému, může se stát, že po zvětšení zůstanou rozmazané. Na vylepšení rozlišení kvality fotky použijte funkci Vylepšení rozlišení v naší aplikaci.
- Obrázky jsou příliš velké
Kvalitní fotografie velkých rozměrů se dlouho načítají a zvyšují bounce rate.
👉 V obou případech je dokážete upravit v aplikaci Feed Image Editor.
- Vyberte sekci Produkty.
- Zadejte rozměry v pixelech.
- Vyfiltrujte obrázky malého nebo příliš velkého rozměru.
- Z vyfiltrovaných obrázků si uložte Produktový výběr, který v aplikaci upravíte podle potřeby.
TIP
- V Produktech, v podsekci Výběry, si aktivujete předpřipravený Produktový výběr obrázků do 300 x 300 px automaticky.
- Obrázky vyfiltrujete i podle orientace obrázku - na výšku a šířku.
- Přečtěte si článek Ideální parametry produktových obrázků, ve kterém se dozvíte o požadavcích na produktové obrázky Google Merchants, Heureka, Facebook a dalších reklamních systémů.
Roztříděné obrázky podle parametrů snadno upravíte v aplikaci Feed Image Editor. Pokud se zajímáte o image marketing, klikněte na odběr našeho newsletteru. Jednou měsíčně vám od nás přijde e-mail se stručným přehledem toho nejdůležitějšího, co se v obrázkové inzerci vyplatí vědět.
Přidat komentář