Ve Feed Image Editoru je jednou z možností úprav vašich produktových fotografií přidání barvy pozadí. Některé reklamní systémy vyžadují, aby byly obrázky na bílém podkladu, jiné další barvy podporují. Díky jednoduché úpravě v aplikaci vytvoříte jedinečnou reklamu. Přečtěte si návod, jak na to.
Pro reklamu na Heurece, Zboží.cz a Google nákupy je třeba mít u fotografií bílé pozadí. Pro reklamu na Facebooku a Instagramu můžete využít i fotky s barevným a odlišit se tak od konkurence.
Jak přidat barevné pozadí
Ve Feed Image Editoru v kartě Formát zvolte možnost Barva pozadí. Vyberte si z přednastavených barev, nebo zadejte kód své vlastní (šestnáctkový RGB zápis bez znaku #, nebo RGBA).
V ukázce je vidět, že produktová fotografie nemá průhledný podklad. Pokud zvolíte správnou kombinaci barev a grafiky, bude vaše reklama i po vizuální stránce zajímavá pro zákazníka.
Jak přidat vlastní pozadí k produktovým fotografiím
Jako pozadí můžete použít i svůj vlastní obrázek.
Na kartě Vrstvy vyberte možnost Obrázek a vložte .png ve velikosti výsledné reklamy (nebo takové jakou potřebujete).
Pozadí vašich fotografií můžete měnit, i když používáte fotky, které nemají průhledný podklad. Nad úpravami je třeba se více zamyslet a kontrolovat je, aby nedocházelo k překrývání barev. Než reklamu spustíte, vždy se podívejte na náhled šablony, kterou jste vytvořili.
Zkoušeli jste takové úpravy ve vaší reklamě? Podívejte se i na to, jak vytvořit šablonu pro produkty, které máte skladem nebo jak pracovat s přesahem ve Feed Image Editoru.
Přidat komentář